Често задавани въпроси

1. Какво представлява VOYO за чужбина?


VOYO за чужбина е онлайн видео платформа, чрез която можете да гледате българско съдържание онлайн извън пределите на България


  •    • Български сериали;
  •    • Забавни предавания и риалити формати;
  •    • Излъчване на живо на bTV International;
  •    • Без реклами;

2. Какво е bTV International?


bTV International е линеен телевизионен канал, който предлага специално подбрано съдържание, съобразено с начина на живот на българите в чужбина. Целта е да се отговори на основната потребност на тази група от актуална и достоверна информация за случващото се в страната.

Новините, публицистичните и актуални предавания са широко застъпени в програмата на bTV International. Сред тях са bTV Новините, „Тази сутрин”, „Преди обед”, „Лице в Лице”, „120 минути”, „Непознатите”, bTV Документите, „Тази събота” и Тази неделя”.

Българските сериали са друг ключов елемент от програмата. Зрителите ще могат да се забавляват с любимите си герои от „Столичани в повече”, „Седем часа разлика”, „Домашен арест”, както и нови продукции, които bTV Media Group ще излъчи в бъдеще.

Развлекателните предавания са третият основен елемент в програмата на bTV International. След края на работния или учебен ден българите в чужбина ще имат възможността да се разнообразят със забавните скечове на „Комиците”, „Шоуто на Николаос Цитиридис” или „Аламинут”, с живота на любими артисти и изпълнители от „Търси се”, „Мармалад” или „Cool…T”, или да надникнат в личното пространство на звездите с „Папараци”.

3. В кои страни е достъпно VOYO за чужбина?


Международната услуга VOYO e достъпна навсякъде извън територията на България до 31.10.2022. От 01.11.2022 г. предоставянето на услугата ще бъде прекратено.

4. Мога ли да ползвам VOYO от мобилния си телефон/таблет/smart телевизор?


Към момента съдържанието на VOYO за чужбина е достъпно само чрез персонален компютър.

5. Мога ли да тествам преди да се абонирам за VOYO?


VOYO за чужбина ще бъде предоставяно до 31.10.2022 г. Поради тази причина, от 01.05.2022 г. регистрацията, опцията за тестване и възможността за абониране (заплащане на абонаментни такси) няма да са активни.

В случай че имате абонамент за VOYO България, напомняме ви, че можете да ползвате тази услуга и когато временно се намирате в друга държава членка на Европейския съюз, на територия на тази държава членка (Регламент (ЕС) № 2017/1128)

6. Имам проблем, какво да правя?


Свържете се с нас на имейл: voyo@btv.bg

7. Какво мога да гледам при заплатен абонамент?


Voyo осигурява неограничен достъп до цялото си видео съдържание, за което притежава международни права.

Преди да се абонирате можете да разгледате целия каталог и да прецените дали той представлява интерес за вас

8. Как да разбера до кога е активен абонаментът ми?


Влезте в Моят профил и оттам изберете Абонамент, ще видите срока (дата и час), до който е активен абонаментът Ви.

9. Как да прекратя абонамента си?


Влезте в Моят профил и оттам изберете Абонамент. Под датата, до която е активен абонаментът, ще видите бутон Отказ от автоматично подновяване на абонамента. Вашият акаунт ще е активен до края на предплатения период, след което ще стане неактивен.

С оглед прекратяване предоставянето на услугата от 01.11.2022 г., от 01.05.2022 г. възможността за автоматично подновяване на абонамента се преустановява, като след тази дата предоставянето на услугата се прекратява с изтичане на текущия платен абонаментен период.

1. Трябва ли да се регистрирам, за да ползвам VOYO?


Да, услугата може да се ползва само след регистрация и при активиране на валиден абонамент. Тарифите може да видите тук. С оглед прекратяване предоставянето на услугата от 01.11.2022 г., регистрация и заплащане на абонаментна такса са възможни до 30.04.2022 г.

2. Как потвърждавам регистрацията си?


След като попълните формата за регистрация, ще получите имейл с линк, върху който да щракнете, за да я завършите. С оглед прекратяване предоставянето на услугата от 01.11.2022 г., регистрацията и линкът за завършването й ще са активни до 30.04.2022 г.

3. Какви са необходимите данни за регистрация?


За да се регистрирате, трябва да въведете валиден имейл адрес и да изберете парола.

4. Имам регистрация в друг сайт на bTV, мога ли да я ползвам за VOYO?


За да ползвате VOYO трябва да направите регистрация в сайта. Не може да ползвате съществуваща регистрация от друг сайт на bTV Media Group.

5. Защо е нужно да посочвам име и страна на пребиваване?


Тази информация е нужна изцяло и само за данъчни цели и се изисква от българското финансово и данъчно законодателство.

1. Как да проверя дали компютърната ми конфигурация е съвместима с услугата?


За да ползвате услугата, Ви е необходимо:

  • - Постоянна интернет връзка със скорост на сваляне поне 5 Mbps
  • - Персонален компютър / лаптоп/ ноутбук с операционна система Windows 7 или по-нова или MAC с операционна система macOS 10.10.3 или по-нова.
  • - Препоръчва се използването на браузър Google Chrome. Оптималното функциониране на услугата на останалите браузъри не може да бъде гарантирано.

2. Мога ли да ползвам VOYO от различни устройства?


Възможно е да регистрирате до три активни устройства, през които да имате достъп до услугата, но във всеки един момент можете да я ползвате през едно от тях. Устройствата може да променяте по всяко време от профила си – щракнете на Профил и после на Устройства.

3. От колко устройства мога да гледам едновременно?


Можете да гледате само от едно устройство в даден момент.

4. Как и откъде се управляват устройствата, от които мога да достъпвам VOYO?


Устройствата, които имат достъп до VOYO, може да променяте по всяко време от профила си – щракнете на Профил и после на Устройства.

5. Има ли ограничение в това колко заглавия могат да се гледат на ден?


Не, може да гледате колкото желаете заглавия в рамките на абонаментния си период.

6. Какъв браузър да ползвам?


Препоръчваме Ви да ползвате най-актуалната версия на Mozilla Firefox или Google Chrome.