Тествай 7 дни безплатно

Често задавани въпроси


Общи

1. Какво е VOYO?

2. В кои страни е достъпно VOYO?

3. Мога ли да тествам преди да се абонирам за VOYO?

4. Каква е цената на VOYO?

5. Има ли реклами?

6. Как да разбера до кога е активен абонаментът ми?

7. Как ме уведомявате за предстоящо таксуване?

8. Как да прекратя тестовия период?

9. Как да прекратя абонамента си?

10. Колко време преди ефир са достъпни българските сериали?

11. Мога ли да ползвам VOYO от други устройства освен компютър?

12. Защо да плащам като мога да си изтегля сериала/филма от торент сайт?

13. Мога ли да ползвам VOYO от мобилния си телефон/таблет?

14. Мога ли да гледам VOYO директно на телевизор?


Регистрация

1. Трябва ли да се регистрирам, за да ползвам VOYO?

2. Как потвърждавам регистрацията си?

3. Какви са необходимите данни за регистрация?

4. Как да променя информацията в профила си?

5. Имам регистрация в друг сайт на bTV, мога ли да я ползвам за VOYO?


Плащане

1. Каква е цената на VOYO?

2. Какви са начините за плащане?

3. Имам проблем с плащането, какво да правя?

4. Как да продължа абонамента си?

5. Има ли такса за обработка на плащанията?

6. Колко време отнема да се активира абонаментът след плащане?

7. Платих за PayPerView, а исках да се абонирам, какво да правя?

8. Каква е цената на SMS за активиране/спиране на услугата?

9. За какъв период мога да плащам с SMS?

10. При плащане с SMS има ли значение дали съм с предплатена карта или на абонаментен план?

11. Каква е цената на плащане с SMS?

12. Мога ли да платя с SMS ако съм абонат на GLOBUL?


Ползване на услугата

1. Как да проверя дали компютърната ми конфигурация е съвместима с услугата?

2. Какъв браузър да ползвам?

3. Коя версия на Flash player-a да ползвам?

4. Мога ли да ползвам VOYO от различни устройства?

5. От колко устройства мога да гледам едновременно?

6. Как и откъде се управляват устройствата, от които мога да достъпвам VOYO?

7. Има ли ограничение в това колко заглавия могат да се гледат на ден?

8. Казва ми, че не мога да гледам, понеже съм извън България, но реално съм в България?

9. Защо за част от сериалите са налични само последните серии, а не всичко?

10. Защо трябва да инсталирам Widevine video optimizer?

11. Защо не виждам цялото съдържание през iOS & Samsung Smart TV?


Ползване на услугата извън България

1. Как да ползвам услугата извън България?

2. Защо само част от съдържанието на VOYO е достъпно на MyTV?

3. Какво е достъпно на MyTV?


PayPerView – видео по поръчка

1. Какво представлява секцията PayPerView?

2. Какви филми са достъпни в тази секция?

3. Каква е цената на филмите в PayPerView?

4. Как се заплаща?



Общи

1. Какво е VOYO? VOYO е видео портал, чрез който можете да гледате разнообразно съдържание онлайн.

VOYO предлага:

  • • сериали – ексклузивно (максимум 7 дни) преди излъчването им в телевизионния ефир, а вече излъчените - в удобно за Вас време
  • • телевизионни програми и предавания
  • • мачове от Шампионска Лига и Лига Европа
  • • спорт
  • • излъчване на bTV в HD качество
  • • канали предоставящи разнообразно съдържание
  • • непрекъснато увеличаващо се разнообразие от чужди продукции, филми и сериали

 Без реклами. Онлайн. Легално.

2. В кои страни е достъпно VOYO?

VOYO е достъпно само на територията на България. Чрез партньорите ни от MyTV част от съдържанието на VOYO е достъпно в Европа, САЩ & Канада. Работим по това да осигурим достъп и от други страни. За да Ви информираме когато това стане факт регистрирайте имейла си тук.

3. Мога ли да тествам преди да се абонирам за VOYO?

Да, можете безплатно да пробвате услугата за 7 дни, като след регистрация изберете опцията 7 дни безплатно от менюто за плащане. Ако в рамките на седем дни прекратите абонамента си, Вашата кредитна/дебитна карта няма да бъде таксувана. В случай, че желаете да продължите ползването на услугата, не е нужно да правите нищо – Вашата карта ще бъде автоматично таксувана с цената на едномесечен абонамент след края на тестовия период и акаунтът Ви ще бъде удължен с един месец.

Регистрирайте се!

4. Каква е цената на VOYO?

В зависимост от периода, за който се абонирате, цената е различна

Срок на абонамент Цена Цена на месец Спестявате
15 дни 4,80 лева 9,60 лева -
1 месец 8 лева 8 лева -
3 месеца 21 лева 7 лева 12,5%
6 месеца 40 лева 6,60 лева 17,0%
12 месеца 67 лева 5,60 лева 30,0%

Всички цени са в български лева, с включен ДДС.

5. Има ли реклами?

Не, видеосъдържанието във VOYO е без реклами.

6. Как да разбера до кога е активен абонаментът ми?

Влезте в Моят профил и оттам щракнете на Абонамент, ще видите срока (дата & час), до който е активен абонаментът Ви.

7. Как ме уведомявате за предстоящо таксуване?

При плащане с SMS Ви уведомяваме до 1 ден преди да Ви таксуваме с SMS.

8. Как да прекратя тестовия период?

Влезте в Моят профил и оттам щракнете на Абонамент, ще видите бутон Отказ от автоматично подновяване на абонамента.

9. Как да прекратя абонамента си?

 

     9.1 Плащане чрез Абонамент с Visa, MasterCard и Visa Electron или Абонамент с PayPal

  • • Влезте в Моят профил и оттам щракнете на Абонамент. Под датата, до която е активен абонаментът Ви, ще видите бутон Отказ от автоматично подновяване на абонамента. Вашият акаунт ще е активен до края на предплатения период, след което ще стане неактивен.

    

     9.2 Плащане чрез Maestro или плащане чрез EasyPay и Банкомат

  • • Не е нужно да правите каквото и да е – Вашият акаунт ще е активен до края на предплатения период, след което ще стане неактивен.

    

     9.3 Плащане чрез SMS:

  • • Влезте в Моят профил и оттам щракнете на Абонамент. Под датата, до която е активен абонаментът Ви, ще видите бутон Отказ от автоматично подновяване на абонамента. Вашият акаунт ще е активен до края на предплатения период, след което ще стане неактивен.
    или
    Изпратете SMS с текст STOP на номер 1939 (само за абонати на Vivacom и Мтел)

10. Колко време преди ефир са достъпни българските сериали?

Новите епизоди на българските сериали са достъпни на VOYO маскимум 2 дни преди ефир.

11. Мога ли да ползвам VOYO от други устройства освен компютър?

Съдържанието на VOYO е достъпно за iOS устройства (iPhone, iPad & iPod), Android устройства, както и за притежателите на Samsung Smart TV и LG Smart TV. В процес на разработване сме на още приложения за свързани с интернет телевизори (Sony, Panasonic, Toshiba и др.).

12. Защо да плащам като мога да си изтегля сериала/филма от торент сайт?

VOYO е легална платформа за предоставяне на видео съдържание и има следните предимства:

  • • Достъп до съдържание преди то да е излъчено по телевизията
  • • Достъп до вече излъчено съдържание в удобно за Вас време
  • • Можете да гледате директно от Вашия мобилен телефон, таблет и свързан с интернет телевизор, чрез специалните ни приложения
  • • Удобен и изчистен интерфейс – цялото съдържание е налично на сайта http://voyo.bg
  • • Вашите плащания правят възможно развитието на платформата, придобиването и производството на ново съдържание

 

13. Мога ли да ползвам VOYO от мобилния си телефон/таблет?

От март 2013 част от съдържанието на VOYO е достъпно за iOS устройства (iPhone, iPad & iPod). За да използвате услугата трябва да свалите приложението VOYO.bg от Apple App Store или Android App Store и да имате активен абонамент за услугата.

14. Мога ли да гледам VOYO директно на телевизор?

Съдържанието на VOYO е достъпно чрез Samsung Smart TV и LG Smart TV. За целта телевизорът трябва да е свързан с интернет и да има инсталирано приложението на VOYO от Samsung SmartHub или от LG SmartWorld. В процес на разработка сме на приложения за Sony, Panasonic, Toshiba и други платформи.


Регистрация

1. Трябва ли да се регистрирам, за да ползвам VOYO?

Да, услугата може да се ползва само след регистрация и при активиране на валиден абонамент. Тарифите може да видите тук.

2. Как потвърждавам регистрацията си?

След като попълните формата за регистрация, ще получите имейл с линк, върху който да щракнете, за да я завършите.

3. Какви са необходимите данни за регистрация?

За да се регистрирате, трябва да изберете потребителско име, да въведете валиден имейл адрес и да изберете парола.

4. Как да променя информацията в профила си?

За да промените информацията в профила си, щракнете на Моят профил, изберете Настройки и оттам изберете Сменете потребителските настройки.

5. Имам регистрация в друг сайт на bTV, мога ли да я ползвам за VOYO?

За да ползвате VOYO трябва да направите регистрация в сайта. Не може да ползвате съществуваща регистрация от друг сайт на bTV Media Group.


Плащане

1. Каква е цената на VOYO?

В зависимост от времето, за което се абонирате, цената е различна


Срок на абонамент Цена Цена на месец Спестявате
15 дни 4,80 лева 9,60 лева -
1 месец 8 лева 8 лева -
3 месеца 21 лева 7 лева 12,5%
6 месеца 40 лева 6,60 лева 17,0%
12 месеца 67 лева 5,60 лева 30,0%

Всички цени са в български лева, с включен ДДС.

2. Какви са начините за плащане?

VOYO предоставя пет начина за плащане:

  • Абонамент с Visa, MasterCard и Visa Electron - регистрирате своята Visa или MasterCard и Ви уведомяваме по имейл за всяка транзакция, без нужда да я потвърждавате

  • Абонамент с Maestro - регистрирате своята Maestro, Visa или Mastercard и Ви уведомяваме по имейл при настъпване датата на плащане, като трябва да потвърдите всяко отделно плащане. Ако не сте клиенти на ePay.bg, то ще трябва да въвеждате данните на картата си при всяко плащане.

  • Абонамент с EasyPay и плащане на банкомат – във всички офиси на Easypay в България както и чрез банкомати поддържащи услугата B-pay.

  • Абонамент с PayPal – необходима Ви е регистрация в PayPal

  • Абонамент с SMS – за абонати на Vivacom и МТел. Само за 15 дневната тарифа. След въвеждане на валиден телефонен номер и потвърждение ще бъдете таксувани на всеки 15 дни докато не прекратите автоматичното подновяване

 

3. Имам проблем с плащането, какво да правя?

Свържете се с нас на имейл: voyo@btv.bg

4. Как да продължа абонамента си?

В зависимост от това кой тип абонамент сте избрали, продължаването му е автоматично или ръчно:


Тип абонамент Продължаване
Абонамент с Visa,
MasterCard и
Visa Electron
автоматично
Абонамент с Maestro ръчно
Абонамент с EasyPay и плащане на банкомат ръчно
Абонамент с PayPal автоматично
Абонамент с SMS
(за абонати на Vivacom и МТел)
автоматично

При ръчното подновяване трябва да влезете в профила си на VOYO, да изберете желаният от Вас метод за плащане и да извършите посочените в менюто стъпки.

5. Има ли такса за обработка на плащанията?

При всяка регистрация на карта (независимо дали кредитна или дебитна) за плащане чрез Абонамент с Visa, MasterCard и Visa Electron, от нея се удържат 0,20 лв. с цел проверка на валидността й от банката, обслужваща плащанията.

VOYO не удържа суми за обработка на плащанията.

6. Колко време отнема да се активира абонаментът след плащане?

Абонаментът се активира до максимум пет минути след извършване на плащане. Ако статусът на акаунта Ви не се промени, опитайте да излезете и влезете в сайта. Ако отново няма промяна, свържете се с нас!

7. Платих за PayPerView, а исках да се абонирам, какво да правя?

Свържете се с поддръжката ни и ще възстановим платената от Вас сума. Освен Вашето потребителско име, данни за плащането (сума, дата), може да се наложи да поискаме от Вас сметка, на която да възстановим заплатената сума. Възстановяването на подобни плащания може да отнеме от 3 до 20 работни дни.

8. Каква е цената на SMS за активиране/спиране на услугата?

Цената на SMS за активиране/спиране на услугата до номер 1939 е стандартната цена на SMS в мрежата на Vivacom и МТел и зависи от Вашият тарифен план. Ако имате пакет с безплатни SMSи към Вашият тарифен план то тези SMSи ще влязат в него.

9. За какъв период мога да плащам с SMS?

Може да плащате единствено за 15 дневен период и то ако сте абонат на Vivacom или МТел.

10. При плащане с SMS има ли значение дали съм с предплатена карта или на абонаментен план?

Няма значение какъв тип абонат сте на Vivacom и МТел, стига да имате достатъчна наличност в SIM картата от която се извършва плащането.

11. Каква е цената на плащане с SMS?

Цената е 4,80 лв. с ДДС за период от 15 дни. SMS-ите за активиране и спиране на услугата се таксуват като стандартни от оператора и зависят от Вашият тарифен план.

12. Мога ли да платя с SMS ако съм абонат на GLOBUL?

Не, плащането с SMS е достъпно само за абонати на Vivacom и МТел.


Ползване на услугата

1. Как да проверя дали компютърната ми конфигурация е съвместима с услугата?

За да ползвате безпроблемно услугата, Ви е необходимо:

  • - интернет връзка (поне 2,5 Mbps)
  • - PC с Pentium 4 3GHz или еквивалентен процесор или Mac с 1,7 GHz процесор, 2GB RAM, графична карта с видеоускорение и звукова карта.
  • - Windows XP или по-нова версия (за Mac: Mac OS X или по-нова версия), интернет браузъри Internet Explorer 9 или по-висока, Firefox 3.5 или по-висока, Google Chrome 11 или по-висока, най-новия Adobe Flash плъгин, който поддържа H.264 видеоформат.

За да проверите дали Вашият компютър отговаря на изискванията, използвайте този линк: http://voyo.bg/compatibility

2. Какъв браузър да ползвам?

Препоръчваме Ви да ползвате най-актуалната версия на Mozilla Firefox или Google Chrome.

3. Коя версия на Flash player-a да ползвам?

Препоръчваме да ползвате най-новата версия на Flash player-a.

4. Мога ли да ползвам VOYO от различни устройства?

Възможно е да регистрирате до три активни устройства, през които да имате достъп до услугата, но във всеки един момент можете да я ползвате през едно от тях. Устройствата може да променяте по всяко време от профила си – щракнете на Профил и после на Устройства.

5. От колко устройства мога да гледам едновременно?

Можете да гледате само от едно устройство в даден момент.

6. Как и откъде се управляват устройствата, от които мога да достъпвам VOYO?

Устройствата, които имат достъп до VOYO, може да променяте по всяко време от профила си – щракнете на Профил и после на Устройства.

7. Има ли ограничение в това колко заглавия могат да се гледат на ден?

Не, може да гледате колкото желаете заглавия в рамките на абонаментния си период.

8. Казва ми, че не мога да гледам, понеже съм извън България, но реално съм в България?

Възможно е системата ни погрешно да идентифицира IP-то Ви като такова извън България. Уведомете ни (като в имейла посочите потребителското си име и IP адреса) и ще отстраним проблема възможно най-бързо.

9. Защо за част от сериалите са налични само последните серии, а не всичко?

При някои сериали (например Времето лети) имаме права които ни позволяват да предоставим достъп до епизодите само седем дни след като са излъчени по телевизия. При други сериали (например Огледален свят) имаме права да качваме сериите предварително и да ги предоставяме за гледане до изтичане на договора с праводържателя.

10. Защо трябва да инсталирам Widevine video optimizer?

За достъп до част от съдържанието на VOYO трябва еднократно да инсталирате този плъгин който осигурява допълнителна защита по желание на доставчика на съдържание. Плъгина се инсталира от https://tools.google.com/dlpage/widevine След инсталация трябва да се рестартира браузъра.

11. Защо не виждам цялото съдържание през iOS & Samsung Smart TV?

Съдържанието на VOYO се обработва, за да бъде оптимизирано за тези приложения и устройства. Обработката на непрекъснато нарастващата видео библиотека на VOYO отнема време.


Ползване на услугата извън България

1. Как да ползвам услугата извън България?

Чрез партньорите ни от MyTV част от съдържанието на VOYO е достъпно в Европа, САЩ & Канада. Работим по това да осигурим и достъп от други страни. За да Ви информираме когато това стане факт, регистрирайте имейла си тук.

2. Защо само част от съдържанието на VOYO е достъпно на MyTV?

Част от праводържателите, с които работим, предоставят права единствено за територията на Република България, други предоставят права за достъп от целия свят.

3. Какво е достъпно на MyTV?

На MyTV може да гледате:

  • - Български сериали (Революция Z, Столичани в повече, Седем часа разлика, Домашен арест, Стъклен дом и Къде е Маги?), новите епизоди са достъпни максимум 2 дни преди ефир
  • - Предаванията излъчвани по bTV
  • - Всички емисии новини на bTV

 

Pay Per Wiew – видео по поръчка

1. Какво представлява секцията PayPerView?

Освен абонаментния вариант за използване на VOYO, при който имате достъп до огромно количество съдържание за фиксиран месечен абонамент, Ви предоставяме възможност да наемете индивидуални заглавия за период от 48 часа..

2. Какви филми са достъпни в тази секция?

Разнообразно съдържание от 1951 до 2014 година. Пълен списък може да видите на http://voyo.bg/tvod/films/

3. Каква е цената на филмите в PayPerView?

Цената на един филм е 2,50 лв. или 3,50 лв. с ДДС.

4. Как се заплаща?

Към момента възможността за внасяне на нови суми (кредит) към вашата виртуална сметка в PayPerView секцията е спряна. Можете да ползвате PayPerView секцията само в случай, че вече имате внесени пари във виртуалните си сметки.