Често задавани въпроси


Общи

1. Какво е VOYO.BG?

2. Какво е bTV International?

3. В кои страни е достъпно VOYO.BG?

4. Мога ли да ползвам VOYO от мобилния си телефон/таблет/smart телевизор?

5. Мога ли да тествам преди да се абонирам за VOYO.BG?

6. Как да прекратя тестовия период?

7. Каква е цената на VOYO.BG?

8. Имам проблем с плащането, какво да правя?

9. Какво мога да гледам при заплатен абонамент?

10. Как да разбера до кога е активен абонаментът ми?

11. Как да прекратя абонамента си?


Регистрация

1. Трябва ли да се регистрирам, за да ползвам VOYO?

2. Как потвърждавам регистрацията си?

3. Какви са необходимите данни за регистрация?

4. Имам регистрация в друг сайт на bTV, мога ли да я ползвам за VOYO?

5. Колко време отнема да се активира абонаментът след плащане?

6. Как да променя информацията в профила си?


Ползване на услугата

1. Как да проверя дали компютърната ми конфигурация е съвместима с услугата?

2. Мога ли да ползвам VOYO от различни устройства?

3. От колко устройства мога да гледам едновременно?

4. Как и откъде се управляват устройствата, от които мога да достъпвам VOYO?

5. Има ли ограничение в това колко заглавия могат да се гледат на ден?

6. Какъв браузър да ползвам?

7. Коя версия на Flash player да ползвам?


Общи

1. Какво е VOYO.BG?


VOYO е видео портал, чрез който можете да гледате разнообразно съдържание онлайн.


  •    • Български сериали;
  •    • Забавни предавания и риалити формати;
  •    • Спорт;
  •    • Излъчване на живо на bTV International;
  •    • Без реклами;

2. Какво е bTV International?


bTV International е нова услуга, която предлага специално подбрано съдържание, съобразено с начина на живот на българите в чужбина. Целта е да се отговори на основната потребност на тази група от актуална и достоверна информация за случващото се в страната.

Първоначално програмата ще е достъпна през VOYO.BG.

Новините, публицистичните и актуални предавания са широко застъпени в програмата на bTV International. Сред тях са bTV Новините, „Тази сутрин”, „Преди обед”, „Лице в Лице”, „120 минути”, „Непознатите”, bTV Документите, „Тази събота” и Тази неделя”.

Българските сериали са друг ключов елемент от програмата. Зрителите ще могат да се забавляват с любимите си герои от „Стъклен дом”, „Столичани в повече”, „Седем часа разлика”, „Домашен арест”, както и нови продукции, които bTV Media Group ще излъчи в бъдеще.

Развлекателните предавания са третият основен елемент в програмата на bTV International. След края на работния или учебен ден българите в чужбина ще имат възможността да се разнообразят със забавните скечове на „Комиците”, „Шоуто на Слави” или „Аламинут”, с живота на любими артисти и изпълнители от „Търси се”, „Мармалад” или „Cool…T”, или да надникнат в личното пространство на звездите с „Папараци” или „Като на кино”.

3. В кои страни е достъпно VOYO.BG?


VOYO.BG e достъпен на територията на целия свят.

4. Мога ли да ползвам VOYO от мобилния си телефон/таблет/smart телевизор?


Към момента съдържанието на VOYO.BG е достъпно само чрез персонален компютър.

5. Мога ли да тествам преди да се абонирам за VOYO.BG?


Да, можете безплатно да пробвате услугата за 14 дни, като след регистрация изберете опцията 14 дни безплатно от менюто за плащане. Ако в рамките на четиринадесет дни прекратите абонамента си, Вашата кредитна/дебитна карта няма да бъде таксувана. В случай, че желаете да продължите ползването на услугата, не е нужно да правите нищо. Вашата карта ще бъде автоматично таксувана с цената на едномесечен абонамент – след края на тестовия период ,и акаунтът Ви ще бъде удължен с един месец.

6. Как да прекратя тестовия период?


Влезте в Моят профил и оттам щракнете на Абонамент, ще видите бутон Отказ от автоматично подновяване на абонамента.

7. Каква е цената на VOYO.BG?


Валута/Период 1 месец 3 месеца 6 месеца
ЕURO 5.99 16.99 32.29
USD 5.99 16.99 32.29

8. Имам проблем с плащането, какво да правя?


Свържете се с нас на имейл: voyo@btv.bg

9. Какво мога да гледам при заплатен абонамент?


След като изберете и заплатите абонаментен план, Voyo осигурява неограничен достъп до цялото си видео съдържание, за което притежава международни права.

10. Как да разбера до кога е активен абонаментът ми?


Влезте в Моят профил и оттам щракнете на Абонамент, ще видите срока (дата и час), до който е активен абонаментът Ви.

11. Как да прекратя абонамента си?


Влезте в Моят профил и оттам щракнете на Абонамент. Под датата, до която е активен абонаментът, ще видите бутон Отказ от автоматично подновяване на абонамента. Вашият акаунт ще е активен до края на предплатения период, след което ще стане неактивен.


Регистрация

1. Трябва ли да се регистрирам, за да ползвам VOYO?


Да, услугата може да се ползва само след регистрация и при активиране на валиден абонамент. Тарифите може да видите тук.

2. Как потвърждавам регистрацията си?


След като попълните формата за регистрация, ще получите имейл с линк, върху който да щракнете, за да я завършите.

3. Какви са необходимите данни за регистрация?


За да се регистрирате, трябва да въведете валиден имейл адрес и да изберете парола.

4. Имам регистрация в друг сайт на bTV, мога ли да я ползвам за VOYO?


За да ползвате VOYO трябва да направите регистрация в сайта. Не може да ползвате съществуваща регистрация от друг сайт на bTV Media Group.

5. Колко време отнема да се активира абонаментът след плащане?


Абонаментът се активира до максимум пет минути след извършване на плащането. Ако статусът на акаунта Ви не се промени, опитайте да излезете и влезете в сайта. Ако отново няма промяна, свържете се с нас!

6. Как да променя информацията в профила си?


За да промените информацията в профила си, щракнете на Моят профил, изберете Настройки и оттам изберете Сменете потребителските настройки.


Ползване на услугата

1. Как да проверя дали компютърната ми конфигурация е съвместима с услугата?


За да ползвате безпроблемно услугата, Ви е необходимо:

  • - интернет връзка (поне 2,5 Mbps)
  • - PC с Pentium 4 3GHz или еквивалентен процесор или Mac с 1,7 GHz процесор, 2GB RAM, графична карта с видеоускорение и звукова карта.
  • - Windows XP или по-нова версия (за Mac: Mac OS X или по-нова версия), интернет браузъри Internet Explorer 9 или по-висока, Firefox 3.5 или по-висока, Google Chrome 11 или по-висока, най-новия Adobe Flash плъгин, който поддържа H.264 видеоформат.

За да проверите дали Вашият компютър отговаря на изискванията, използвайте този линк: http://voyo.bg/compatibility

2. Мога ли да ползвам VOYO от различни устройства?


Възможно е да регистрирате до три активни устройства, през които да имате достъп до услугата, но във всеки един момент можете да я ползвате през едно от тях. Устройствата може да променяте по всяко време от профила си – щракнете на Профил и после на Устройства.

3. От колко устройства мога да гледам едновременно?


Можете да гледате само от едно устройство в даден момент.

4. Как и откъде се управляват устройствата, от които мога да достъпвам VOYO?


Устройствата, които имат достъп до VOYO, може да променяте по всяко време от профила си – щракнете на Профил и после на Устройства.

5. Има ли ограничение в това колко заглавия могат да се гледат на ден?


Не, може да гледате колкото желаете заглавия в рамките на абонаментния си период.

6. Какъв браузър да ползвам?


Препоръчваме Ви да ползвате най-актуалната версия на Mozilla Firefox или Google Chrome.

7. Коя версия на Flash player да ползвам?


Препоръчваме да ползвате най-новата версия на Flash player.